Denne bloggen inneholder litt innformasjon og bilder av pelargonium jeg har eller har hatt. Navneforvirringen blandt pelargonium er stor,

og i enkelte tilfeller umulig å spore det opprinnelige navnet på planten. Pelargonium blir ofte kalt Pelargon - Pellis - Prins det finnes sikkert flere navn.

Kjært barn har mange navn heter det:-)

Legg gjerne inn en kommentar det setter jeg stor pris på.

tirsdag 11. mai 2010

MIN PELARGONIUM ØNSKE LISTE

Nye Pellis drømmer har jeg alltid, for det er jo så mange fine Pelliser :-)
Her er en liste over noen Pelliser jeg drømmer om og ønsker meg. Men har du ikke akkurat de jeg ønsker meg, har du gjerne andre Pellis skatter.
ALICE OF VIENCENNES
ASKHAM FRINGED AZTEC
CARMEL
CERISE CARNATION
DOLLY VARDON ROSA
ELIN
FAY BRAWNER
FISCHERS APPELBLOSSOM
GEMMA
JACKY GAULD
JER-REY
MARTHA
MAVERICK STAR
MORVAL
MÅRBACKA
NICOLAI
P. MEXICA BURGUNDER
SARA DONN
WESTDALE APPELBLOSSOM
Jeg ønsker også å bytte frø av villarter.
Henge Pelargonium ønsker jeg også meg, da jeg mistet de jeg hadde i vinter.
~~~~
Pelargonium stiklinger som jeg har å bytte med finner du HER.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar