Denne bloggen inneholder litt innformasjon og bilder av pelargonium jeg har eller har hatt. Navneforvirringen blandt pelargonium er stor,

og i enkelte tilfeller umulig å spore det opprinnelige navnet på planten. Pelargonium blir ofte kalt Pelargon - Pellis - Prins det finnes sikkert flere navn.

Kjært barn har mange navn heter det:-)

Legg gjerne inn en kommentar det setter jeg stor pris på.

søndag 16. mai 2010

PELARGONIUM UTEN NAVN

Av og til forsvinner navnet til en plante og de kan nærmest være en umulig oppgave og finne det rette navnet. Jeg legger ut bilde som du kan klikke på og se pellisen i større format i håp om at det kan hjelpe og identifisere en plante. Jeg blir veldig glad om du legger inn en kommentar vist du vet navnet eller tror du vet. Da har jeg et navn jeg kan google på og studere bildene av pellisen som jeg har bilde av i stort format i mappene mine. Kanskje kan vi finne det rette navnet i sammen.
Under ligger linker til de jeg ikke har navnet på.
~~~~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar