Denne bloggen inneholder litt innformasjon og bilder av pelargonium jeg har eller har hatt. Navneforvirringen blandt pelargonium er stor,

og i enkelte tilfeller umulig å spore det opprinnelige navnet på planten. Pelargonium blir ofte kalt Pelargon - Pellis - Prins det finnes sikkert flere navn.

Kjært barn har mange navn heter det:-)

Legg gjerne inn en kommentar det setter jeg stor pris på.

søndag 16. mai 2010

VELKOMMEN

Velkommen inn i min lille pelargonium verden.
Min samling begynte sommeren 2002, da jeg kom over henge pelargonium Sybil Holmes. Jeg syntes den var nydelig og ble veldig nysgjerrig på disse pellisene. Jeg begynte å google og oppdaget en verden av vakre blomster. Til å begynne med var det kun frø jeg kjøpte meg, hjemmeside ble laget og sakte men sikkert fikk jeg mange bytte venner.
Dessverre virker ikke programmet jeg brukte til hjemmesiden lengre, sette meg inn i et nytt program blir ikke gjort nå da hagesesongen er i gang igjen. Derfor fikk jeg lyst å lage en pelargonium blogg. Jeg håper du vil kose deg med pelargonium bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar