Denne bloggen inneholder litt innformasjon og bilder av pelargonium jeg har eller har hatt. Navneforvirringen blandt pelargonium er stor,

og i enkelte tilfeller umulig å spore det opprinnelige navnet på planten. Pelargonium blir ofte kalt Pelargon - Pellis - Prins det finnes sikkert flere navn.

Kjært barn har mange navn heter det:-)

Legg gjerne inn en kommentar det setter jeg stor pris på.

mandag 10. mai 2010

PELARGONIUM STIKLINGER

I slutten av Mai/Juni regner jeg med de første Pelargonium stiklingen jeg har satt har fått rot og er da klar for å bytte eier. Har du ikke noe å bytte med kan jeg eventuelt selge. Ta kontakt på e-mail: kennelseascape@haugnett.no


Nye stiklinger blir satt hver dag frem over nå, går jeg tom for en sort kommer det nye etter hvert. Det kommer også flere andre pelargonium sorter.


LISTE OVER PELARGONIUM STIKLINGER 2011 KOMMER SNART

2 kommentarer:

  1. Hei. Hvordan går det med pelargonia samlingen din i år Rigmor? Kommer du til å ha stiklinger for salg/ bytte? Go klem Ellen.

    SvarSlett
  2. Hallo er bare andre året jeg er pelargonia frelst, så jeg ønsker noen stiklinger.Har klart å få noen planter til å over levere vinteren i kjelleren. Men ønsker meg noen flere. Forstår det slik att jeg kan få kjøpt noen. Er også usikker på hva slag jeg ønsker meg. Så langt har jeg nok bare de helt vanlige. De som jeg får kjøpt i gartneriet. Er heller ikke sikker på hvordan dette med blogging foregår. men den som ikke våger noe vil jo ikke kunne lære noe heller.

    SvarSlett